Екипите реагират не само на сигнали, подадени от граждани чрез Контактния център и мобилното приложение Call Samokov, но и на такива приети от институции като РУ- Самоков, Агенция пътна инфраструктура, РСПБЗН- Самоков, експлоатационните дружества, както и чрез самосезиране при регулярни обходи.
От както заработи новата платформа на Контактния център и мобилното приложение Call Samokov, жителите на общината имат възможност лесно да подават сигнали, които достигат директно до екипите ни.
За по-малко от четири месеца са получени и обработени стотици сигнали, най- често свързани с пътната инфраструктура, сметосъбиране, проблеми с водоснабдяване, нерегламентирани сметища, безстопанствени животни и други.
Работата на Аварийното звено е съществена част от усилията на Община Самоков за поддържане на безопасна, чиста и подредена градска среда.