Заявяването на електронни административни услуги се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги

Услугите предоставяни от общински администрации са достъпни през Единния портал за достъп до електронни административни услуги на ДАЕУ в раздел „Централизирано заявяване“, подраздел „Услуги предоставяни от Общинска администрация“ на адрес:

https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/

За да използвате предоставените електронни услуги е необходимо да:

  1. Имате инсталиран квалифициран електронен подпис (КЕП) или квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП).
  2. Притежавате профил в СИСТЕМАТА ЗА СИГУРНО ЕЛЕКТРОННО ВРЪЧВАНЕ.

Ако отговаряте на горните изисквания може да продължите към използването на електронните услуги, предоставяни от Община Самоков.

 

За да заявите услугата:

За да заяви централизирано електронна административна услуга (ЕАУ) заявителят трябва да посети Единния портал за достъп до ЕАУ и да избере съответната ЕАУ чрез функционалностите на портала за търсене или избор на услуга.

След като се запознае с общите изисквания за заявяването, заплащането и предоставянето на съответната ЕАУ, чрез избор на бутона „Заяви услуга“, заявителят се пренасочва към системата за управление на електронни форми.

Необходимо е заявителя да осъществи вход в Системата и след това да следва указанията за продължаване на процеса, които са свързани с подготовката, попълването, подписването и изпращането на необходимите документи до администрацията-доставчик на съответната ЕАУ и проследяване на статуса на подаденото заявление до момента на окончателното предоставяне на заявената ЕАУ.